fbpx

Asiakashankinnan spesialisti (myös etätyö)

Novia Finland Oy on kokenut ja monipuolinen B2B-myynnin ja -markkinoinnin kumppani. Yritykset käyttävät palveluitamme asiakashankinnan ja asiakaspalvelun tehostamiseen, koska he haluavat enemmän ja parempia kohtaamisia asiakkaiden kanssa, he pyrkivät helpottamaan oman myyntihenkilöstönsä työtä ja he tavoittelevat myyntitulosten kasvua. Nyt haemme hyvällä asenteella varustettuja

Asiakashankinnan spesialisteja

Työnkuvaus:

Tehtäväsi tulee olemaan vaihteleva ja monipuolinen. Tiimissä toteutetaan erilaisia buukkausprojekteja sekä myyntiprojekteja eri toimeksiantajien tarpeisiin. Buukkauskampanjoissa kontaktoit yrityspäättäjiä ja sovit tapaamisaikoja päämiestemme myyntiedustajille potentiaalisten uusien asiakkaiden kanssa. Myyntiprojekteissa tarjoamme loistavan mahdollisuuden tienata esimerkiksi mainospaikkojen myynnissä. Tässä tehtävässä on mahdollisuus päästä tekemään myös markkinakartoituksia sekä puhelinasiakaspalvelua.

Työskentelet esimerkiksi seuraavien toimialojen parissa:

  • Informaatioteknologia
  • Urheiluseurat
  • Tilitoimistot
  • Kauppakamarit
  • Autohuolto

 

Työnsisältö räätälöidään jokaisen henkilön oman osaamisen ja mielenkiinnon mukaan. Yleensä työntekijä hoitaa useamman asiakkaan projektia yhtäaikaa ja yhdistää nämä toimivaksi kokonaisuudeksi. Oleellista on, että kukin tiimin jäsen tekee projekteja, joista itse nauttii ja joissa pystyy kehittämään omaa osaamistaan.

Aiempi työhistoriasi ei ole ratkaiseva, mutta kaikki kokemus ja aito kiinnostus yritysmaailmaa kohtaan auttavat sinua menestymään tässä työssä. Tiimin onnistumisen ydin on siinä, että jokainen tiimin jäsen pistää peliin kaiken osaamisensa, pyrkii kehittämään omaa osaamistaan jatkuvasti sekä sitoutuu ja ottaa vastuuta projektien onnistumisesta.

Mitä odotamme sinulta?

  • Omaksut nopeasti uusia asioita kampanjoiden vaihtuessa
  • Osaat työskennellä tehokkaasti muuttuvissa olosuhteissa
  • Olet oma-aloitteinen ja ratkaisukeskeinen tiimin jäsen
  • Osaat tehdä töitä itsenäisesti ja ottaa vastuun omasta onnistumisestasi
  • Olet huolellinen, järjestelmällinen ja tavoitteellinen
  • Teet töitä rennolla otteella pilke silmäkulmassa, mutta erittäin ammattimaisesti

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Mahdollisuuden etätyöntekoon
  • Mielenkiintoisen ja haasteellisen työn
  • Kattavan alkuperehdytyksen ja jatkuvan valmennuksen
  • Mahdollisuuden edetä työssäsi osaamisen karttuessa
  • Mahtavan työyhteisön, jossa työkavereiden tuki ja tsemppaus ovat arkipäivää
  • Viihtyisät työtilat Oulun keskustan tuntumassa
  • Modernit välineet työntekoon ja toimivat prosessit tukemaan onnistumistasi
  • Reilun ja kannustavan palkkauksen

 

Tätä työtä voit tehdä myös etänä kotoasi mistä päin Suomea tahansa.

Palkkaus: Pohjapalkka, jonka päälle tienaat jokaisesta tehdystä tapaamisesta/kaupasta provisiot. Lisäksi käytössäsi on bonusjärjestelmä. Tiimin keskimääräinen kuukausipalkka on noin 2000 €. Hyvin onnistuessasi voit kuitenkin takoa itsellesi 3000€ – 4000€ palkkojakin, eikä se katto siinäkään tule vastaan.

Työaika: Pääsääntöisesti arkisin klo 8 – 16. Myös osa-aikainen työskentely lyhemmillä työajoilla on mahdollista (minimi 20 tuntia viikossa).

Jos kiinnostuit, niin soita meille ja jutellaan tarkemmin tai lähetä heti työhakemus. Voit myös laittaa kysymyksiä meidän Rekry-WhatsAppiin numeroon 0406430675 tai kätevästi klikkaamalla tuosta WhatsApp-boksista.

Täytä työhakemus Soita 08 552 8808 Rekry-WhatsApp

Voit myös tutustua alla olevasta linkistä yleisimmin meille työnhaussa esitettäviin kysymyksiin. Olemme koonneet sinne vastauksia, joista toivottavasti on sinullekin apua.

Lue työnhaun FAQ