Mikä ihmeen Novia Spurtti?
- Pystyykö yrityksemme käsittelemään 25-50 tapaamista kuukaudessa?
- Haluatko maksaa vain laadukkaista tapaamisista?
- Onko normaalin buukkauspalvelun aloituskustannukset liian suuret?
- Pystyttekö hoitamaan ensimmäisen tapaamisen jo 7 päivän sisällä aloituksesta?
Jos vastasit kysymyksiin kyllä, niin Novia Spurtti voisi olla oikea vaihtoehto teidän yritykselle.
Mihin tilanteisiin Novia Spurtti sopii?
- Novia Spurtti on tarkoitettu yrityksille, jotka haluavat nopeasti testata buukkauspalvelun sopivuutta omaan palveluun.
- Voi olla, että normaali buukkauspalvelu on liian kankea teille tai ette ole varmoja buukkauspalvelun toimivuudesta joko teidän alalla tai yrityksessä.
- Oletko miettinyt kannattaisiko buukkaus vain hoitaa omien myyjien toimesta? Onko buukkauksen ulkoistamisesta hyötyä?
- Novia Spurtti sopii parhaiten palveluille, joiden ostoprosessi on suoraviivainen. Tästä syystä Novia Spurtin sopivuudesta katsotaan aina yrityskohtaisesti.
Kuinka nopeasti voimme edetä?
Novia Spurtin valmisteluvaihe kestää 3 päivää.
- Valmistelupalaveri 1 (spiikin rakentaminen, kohderyhmä)
- Valmistelupalaveri 2 (kalenterointi, raportointi, laskutus)
- Myyjien briiffaaminen
Tämän jälkeen aloitamme soittamisen. Tavoitteenamme on saada ensimmäinen tapaaminen 7 päivän sisällä koko projektin aloittamisesta.
Soita Lipolle tai lähetä viestiä oheisella lomakkeella, niin kerromme lisää. Aloituspaikkoja on jäljellä rajoitetusti.
Lippo Mikola
lippo.mikola@noviafinland.fi
08 552 8801
Lähetä viesti tai kysy lisätietoja tällä lomakkeella!
Usein kysyttyä Novia Spurtista
- Ammattilaisten rakentaman buukkispiikin, jota voitte myöhemmin hyödyntää myös itse.
- Ensimmäisen tapaamisen jo 7 päivässä.
- Pääsette testaamaan sopisiko buukkauspalvelu teille?
Säästämme teidän aikaanne
Liidien seulominen, kontaktointi ja tapaamisten sopiminen on aikaavievää työtä. Anna myyntinne keskittyä olennaiseen eli potentiaalisten asiakkaiden tapaamiseen.
Buukkaamme laatutapaamisia
Kampanjat valmistellaan aina huolella. Kohderyhmä, tavoitteet ja myyntipuhe suunnitellaan yhdessä jotta tiedämme aidosti asiakkaittenne tarpeet ja toiveet.
Sitoutamme asiakkaan tapaamiseen
Saatte kaiken oleellisen tiedon prospektin kanssa käydystä keskustelusta ja ennakkokyselyn avulla tilannetta kartoitetaan vielä tarkemmin, ennen varsinaista tapaamista.