Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Pidämme huolta asiakaskokemuksesta

Novian Asiakaspalvelu varmistaa, että asiakkaanne tulevat palvelluiksi.

Novian ulkoistettu asiakaspalvelu

Novia Finland Oy tarjoaa korkealaatuisia ulkoistettuja asiakaspalveluratkaisuja yrityksille, jotka haluavat parantaa asiakaskokemustaan ja tehostaa liiketoimintaansa. Asiakaspalvelumme yhdistää ammattitaitoisen henkilöstön, modernin teknologian ja joustavat palvelumallit, jotka vastaavat erilaisten toimialojen tarpeisiin.

1. Monikanavainen asiakaspalvelu

Tarjoamme asiakaspalvelua useissa eri kanavissa, kuten puhelimitse, sähköpostitse, chatin ja sosiaalisen median kautta. Näin varmistamme, että asiakkaasi saavat tarvitsemaansa apua siellä, missä he sitä odottavat.

2. Inbound- ja outbound-palvelut

  • Inbound-palvelut: Vastaamme asiakkaiden yhteydenottoihin, kuten tiedusteluihin, tekniseen tukeen ja tilauskäsittelyyn.
  • Outbound-palvelut: Teemme asiakasproaktiivisia yhteydenottoja, kuten asiakastyytyväisyyskyselyitä, muistutuksia ja myynnin tukea.

3. Räätälöidyt asiakaspalveluratkaisut

Jokainen yritys on erilainen, ja siksi asiakaspalvelumme räätälöidään asiakkaan liiketoimintamallin mukaisesti. Suunnittelemme palveluprosessit, koulutamme henkilöstön ja toteutamme ratkaisut, jotka tukevat yrityksesi strategiaa.

4. Skaalautuvat ratkaisut

Tarjoamme joustavia resursointimalleja, joiden avulla asiakaspalvelun volyymi voidaan mukauttaa sesonkivaihteluiden tai liiketoiminnan kasvun mukaan. Tämä mahdollistaa kustannustehokkaan ja tarpeiden mukaisen palvelun.

5. Laadunvalvonta ja jatkuva kehitys

Seuraamme ja analysoimme asiakaspalvelun laatua jatkuvasti varmistaaksemme korkean asiakastyytyväisyyden. Käytämme moderneja raportointi- ja analytiikkatyökaluja, joiden avulla voimme tunnistaa kehityskohteita ja optimoida palveluprosesseja.

Hyödyt asiakkaalle

  • Parempi asiakaskokemus: Nopea, ystävällinen ja asiantunteva palvelu lisää asiakasuskollisuutta.
  • Kustannustehokkuus: Ulkoistamalla asiakaspalvelun voit vähentää omia henkilöstö- ja infrastruktuurikustannuksia.
  • Keskittyminen ydintoimintoihin: Voit vapauttaa yrityksesi resursseja strategisesti tärkeämpiin tehtäviin.
  • Joustavuus ja skaalautuvuus: Palvelumme mukautuu liiketoimintasi tarpeisiin ja kasvuun.
  • Moderni teknologia: Hyödynnämme tekoälypohjaisia ratkaisuja ja automaatiota asiakaspalvelun tehostamiseksi.

Miksi valita Novia Finland Oy?

Novia Finland Oy on kokenut ja luotettava kumppani, joka ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen liiketoiminnan menestykselle. Asiakaslähtöinen lähestymistapamme ja innovatiiviset ratkaisumme tekevät meistä ensisijaisen valinnan yrityksille, jotka haluavat tarjota erinomaista asiakaspalvelua ilman ylimääräistä hallinnollista taakkaa.

Ota yhteyttä ja keskustellaan, kuinka voimme auttaa yritystäsi menestymään ulkoistetun asiakaspalvelun avulla!

lippo

"Novian ulkoistettu asiakaspalvelu tarjoaa päämiehillemme sujuvan ja ammattimaisen palvelun, jossa jokainen asiakas otetaan vastaan ystävällisesti ja tehokkaasti – varmistamme, että yksikään puhelu ei jää huomioimatta ja liiketoimintasi sujuu saumattomasti.”

Lippo Mikola, toimitusjohtaja

Kenelle palvelu sopii?

Paljon asiakaspalvelutapahtumia

Palvelutapahtumia on viikottain ja päivittäin niin paljon, että kaikkiin puheluihin ei kyetä vastaamaan oman henkilöstön voimin.

Vaihteleva määrä asiakaspalvelutapahtumia

Esimerkiksi sesonkiaikana piikki palvelutapahtumien määrässä. Novian ylivuotoasiakaspalvelu on erinomainen ratkaisu.

Vaihdepalvelu

Autamme asiakkaitanne tavoittamaan tarpeisiinsa oikean henkilön ja varjelemme asiantuntijoidenne aikaa.

Hekin luottavat Noviaan

"Yhteistyön helppous ja joustavuus yllättivät. Aikaisemmin puhelin soi taukoamatta työvastaanotossa ja suurin osa puheluista jäi vastaamatta. Tällä hetkellä vastausprosentti puheluihin on täydet 100%."

M-B Osa Oy, Tomi Törmälä, Toimitusjohtaja

Näyttökuva 2021-09-29 kello 10.32.23

Haluatko tietää lisää?

Aloita soittamalla numeroon 08 552 8800 tai lähettämällä viestiä yhteydenottolomakkeen kautta!