Case Mikkelin Jukurit
Jääkiekon SM-liigan kuluvan kauden tulokas Mikkelin Jukurit luottaa Novian buukkitiimiin. Buukkausyhteistyö aloitettiin keväällä 2016, sillä liiganousun myötä Jukurit halusivat tarjota yhteistyömahdollisuuksia oman alueen yrityksille. Tapaamisia yhteistyöhaluisten yritysten kanssa sovittiin kymmenittäin ja Jukuri-myyntiedustajien kalenterit täyttyivät. Novian buukkareiden mielestä yrityksiä oli mukavaa kontaktoida ja selkeästi jääkiekko sekä oman joukkueen nousu pääsarjaan oli monelle sydämen asia.
Nyt, kun kiekkokausi on täydessä vauhdissa, on aika jatkaa hyvää yhteistyötä. Jukureiden myynti- ja markkinointijohtaja Joni Vesalainen tiimeineen jalkautuu yrityksiin tarjoamaan näkyvyyttä, lippupaketteja ja muita yhteistyökuvioita. Novia hoitaa yritysten kontaktoinnin ja sopii tapaamiset.
Novialla on vankka kokemus urheiluseurojen buukkauskampanjoista ja se näkyy tapaamisten laatuna ja työn tehokkuutena. “Itse emme ehtisi hoitaa tehokkaasti uusien asiakkaiden kontaktointia muun työn ohessa”, Vesalainen toteaa. “Olemme saaneet yhteistyön tuloksena paljon uusia kontakteja ja myyntiä.”

Intohimonamme on saada aikaan enemmän ja parempia myynnin tuloksia, nopeammin ja pienemmällä vaivalla. Olemme asiakkaillemme luotettava kumppani ja työntekijöillemme erityisen hyvä työpaikka.