Berggren Oy Ab ja Novia Finland Oy ovat yhdistäneet osaamisensa Berggrenin uusasiakashankinnassa. Oulun kampanja on jo toteutettu ja nyt on meneillään Helsingin kampanja. Valtakunnallinen kampanja on käynnistymässä
Tuomas Matila on tyytyväinen Novia-yhteistyöhön.
– Novian kartoittava buukkaus toimii. Monessa yrityksessä ei tiedosteta keksinnön merkitystä tai ei tiedetä mihin ottaa yhteyttä sen suojaamisessa. Novian ammattitaitoiset myyjät ovat saaneet aikaan paljon kontakteja, jotka ovat avanneet ovet meidän asiantuntijoillemme.
Puhelimitse tehtävät yhteydenotot on suunniteltu tarkasti.
– Teemme yhdessä Novian kanssa listan puhelujen kohteista. Tämä vaihe on meidän alallamme tosi tarkkaa. Varmistamme, että Noviasta ei soiteta asiakkaidemme suorille kilpailijoille eikä meidän omille asiakkaillemme, Matila selvittää.
– Listan tekemisessäkin Novialla on erikoisosaamista. Jos haluamme listalle tietyn toimialan tai tietyn liikevaihdon yrityksiä, he pystyvät auttamaan.
Novia Finlandin ammattitaitoinen henkilöstö ei myy puhelimitse mitään. Kyse ei ole myöskään Berggrenin myynnin ulkoistamisesta.
– Soittajat vain selvittävät, voisiko yrittäjällä olla tarvetta tavata meidät. Kun yhteydenotosta sovitaan, tapaamme yrittäjän, kuuntelemme häntä ja omalla ammattitaidollamme arvioimme miten voisimme häntä auttaa.
Tuomas Matilan mukaan yrittäjät ovat ottaneet Noviasta tulleet puhelut vastaan varsin positiivisesti. Tapaamisia on sovittu jo tähän mennessä paljon.
– Novia Finlandin koko palvelukonsepti on erinomainen ja tuloksia tulee!
Lue koko artikkeli myös täältä.

Intohimonamme on saada aikaan enemmän ja parempia myynnin tuloksia, nopeammin ja pienemmällä vaivalla. Olemme asiakkaillemme luotettava kumppani ja työntekijöillemme erityisen hyvä työpaikka.